אלי בן דהן נגד גפני: "מה הוא רוצה, לתת פרס לטרור?!"

ישראל פריי 2 Comment on אלי בן דהן נגד גפני: "מה הוא רוצה, לתת פרס לטרור?!"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סגן שר הביטחון הרב אלי בן דהן (הבית היהודי) התראיין ל"מהדורה המרכזית" עם בצלאל קאהן, ושטח את אחד הגורמים המרכזיים שלדעתו אחראיים למצב הביטחוני הרעוע: "אנחנו מתמודדים עם תופעה ישנה של איחוד המשפחות. מדינת ישראל הסכימה במשך שנים שפלסטינאים מעזה שבחרו להתחתן עם ישראלים, קיבלו תנאי אזרחות כמעט שווים וזכו בישראל לגן עדן. כעת אפשר לומר כי 8 מהמפגעים בימים האחרונים, קשורים לאיחוד המשפחות. אין סיבה בעולם שנסכים לייבא מחבלים".

בן דהן התייחס לעוינות של הבדואים: "חל שינוי משמעותי במגזר. הבדואים, שהיו בעבר חסרי דת, לפתע הפכו לדתיים והקימו מסגדים שההסתה שם נוראה ואיומה. שנים רבות שתקנו ונתנו לאנשי הדת הבדואים להתסיס ולהסית את הצעירים. זאת הייתה טעות, אסור היה להסכים, היה צריך להיכנס למסגדים ולמנוע את ההסתה. מקווה מאד שבעקבות האירועים האחרונים הסיפור הזה נגמר".

סגן שר הביטחון משוכנע כי הפתרון לטרור מצוי בהישג יד: "בפן הביטחוני, הכוחות בשטח עושים את העבודה, אך בפן ההרתעתי צריכים להגביר צעדים שירתיעו את המחבלים הבאים. להגדיל הריסת בתים, לא להחזיר גופות, ולפעול לגירוש המשפחות. אם היו לוקחים היום את משפחתו של המחבל מחורה למחסום ארז ומגרשים אותם, זה היה יוצר הרתעה בלתי רגילה. אנחנו לא עושים מספיק, בעיקר בגלל בעיות משפטיות. והמערכת המשפטית צריכה להתעשת, לתת את חלקה, להבין שאנחנו במצב חירום. כל הצעדים האלו יגרמו להרתעה שתגביר את הביטחון".

על הטענות שהעלייה להר הבית היא הגורמת להסלמה, אמר בן דהן כי זאת "אשליה שלנו. אנחנו באמת חושבים שאם העלייה להר תיפסק הטרור יימנע? אין לזה גבול, מחר יגידו לנו אל תבואו למערת המכפלה ולקבר רחל. בא נזכור, הערבים טובחים בנו מזה 150 שנה, מאז שהגענו לארץ ללא הפסיקה. נח לנו להיתלות בתירוצים. גם הם יודעים שאנחנו לא הולכים לבנות או לשנות את הסטטוס קוו בהר. נח להם לעורר את דעת הקהל הפלסטינית שבקלות מתפתה להסתה. אסור לנו לומר שהצעדים האלה גורמים להם".

הוא התייחס לאמירות של גפני הבוקר ל'קול חי' כי "דגל התורה" תיתן תמיכה לראה"מ ע"מ לנהל תהליך מדיני, ואמר כי מדובר ב"דברים מוזרים. מה הוא רוצה, לתת פרס לטרור?! הוא מעוניין לחלק את ירושלים? תראה, לבני ניהלה במשך שנה שלמה מו"מ. אין כמו לבני מי שאוהב את האפשרות של הסכם, שלא לדבר על ההצעות המפליגות של ברק ואולמרט, ולא יצא מזה מאומה, מה הוא רוצה?!"



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    לא נתייחס לכל השטויות של בן דהן הפרובוקטור (סגן שר הבטחון….) רק מה שנוגע להר הבית. ובכן אומרת הכתבה "על הטענות שהעלייה להר הבית היא הגורמת להסלמה, אמר בן דהן כי זאת "אשליה שלנו. אנחנו באמת חושבים שאם העלייה להר תיפסק הטרור יימנע? אין לזה גבול, מחר יגידו לנו אל תבואו למערת המכפלה ולקבר רחל" תגיד לי בן דהן אתה טיפש או כופר ? כל עבירה שנעשה ובפרט במקום המקדש היא דלק למדורת הטרור. האם אינך מבין או שמא אינך מאמין שחילול הקודש בעליית יהודים למקום המקדש היא חמורה ביותר ? אתה שהיית שר הדתות לא מודע לפסיקה בעניין של הרבנים הראשיים בכל הזמנים ? לבוא להשוות זאת לקבר רחל ? מה קרה לך, השתבשת ?

  2. 1

    בס"ד
    הרב אלי בן דהן.. תפסיקו לקרוא לו בשמו הפרטי. הוא רב..!!!